zaterdag 12 september 2015

Gelezen: Lieve mama: Esther Verhoef


Genre: thriller
Jaar: 2015
Achterflaptekst: Verpleegkundige Helen is getrouwd met Werner, een succesvol horecaondernemer. Samen hebben ze drie kinderen van dertien, vijftien en zeventien.
De achttienjarige Ralf woont nog bij zijn ouders. Zijn leven draait om zijn auto, zijn vrienden en geld verdienen. Hij laat zich meesleuren in een crimineel plan: een overval op de woning van Helen en Werner.
Een horrorscenario ontvouwt zich op de bewuste avond. Maar daarmee is de nachtmerrie voor Helen nog maar pas begonnen...

Mijn mening: Het verhaal is meteen spannend. Ik zat er meteen in. Meeleven met de hoofdpersonen gebeurde mij vrijwel meteen. De spanning wordt heel goed opgebouwd. Ik kon het boek maar moeilijk wegleggen. Naarmate het einde nadert werden voor mij de verrassingen steeds groter! De schrijfstijl vond ik ook prettig. Het leest heel gemakkelijk. 
Ik heb echt genoten van dit boek! 

***** vijf van de vijf sterren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten