donderdag 26 februari 2015

Gelezen: Heleen van Royen: de mannentester

 
Genre: roman
Jaar: 2009
Flaptekst: Victoria is een zeventwintigjarige femme fatale met een uniek beroep: ze is mannentester. Ze laat zich inhuren door vrouwen om hun geliefde op de proef te stellen.
De ongenaakbare Victoria kent geen scrupules, werkt professioneel en doelgericht. Ze reist van Sevilla naar Londen, van Milaan naar New York, waar ze even gemakkelijk van naam als van uiterlijk wisselt. Geen man is veilig voor haar. In haar gedrevenheid om ontrouw aan de kaak te stellen past ze duistere methodes toe
 
Mijn mening: Over Heleen van Royen is natuurlijk een hoop te doen in de media. Daar heb ik me eens niets van aangetrokken en dit boek nog eens gelezen omdat ik niet goed meer wist hoe het zat.
En ik moet eerlijk zijn, ik vind het een kostelijk boek. Veel humor, vlot geschreven en eigenlijk heb je het zo uit. Je hoeft nergens over na te denken. De verhaallijn en het verleden van de hoofdpersoon maken het verhaal duidelijk en ook waarom ze de dingen doet zoals ze ze doet. Gewoon eens lezen!
 
**** van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten