maandag 9 februari 2015

Gelezen: Tami Hoag: Het negende meisje


Genre: thriller
Jaar: 2014

Flaptekst: Het ongeidentificeerde lichaam dat gevonden wordt in Minneapolis is het negende in precies een jaar tijd. Rechercheurs Sam Kovac en Nikki Liska zijn geschokt als ze ontdekken dat het lichaam van het meisje onherkenbaar is verminkt.
Als Kovac en Liska zich verdiepen in de zaak stuiten ze op een beerput van een familiegeschiedenis en pesterijen en uiteindelijk een prille liefde. Wat is het jonge meisje uiteindelijk fataal geworden?

Mijn mening: ik stuiter er nog van moet ik eerlijk zijn. Ze weet het zo te beschrijven dat je er toch echt misselijk van wordt. Maar.. Ik moest weten hoe het afliep en wie het gedaan had.
Met weer een kijkje in het prive leven van de rechercheurs vind ik dit soort thrillers een feest om te lezen. En verrassend wie de uiteindelijke dader is! Ik zeg lezen!

***** vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten