zondag 27 november 2016

Gelezen: Het beste van Adam Sharp: Graeme Simsion

Het beste van Adam Sharp

Genre: Roman
Jaar: 2016
Samenvatting:  Na twintig jaar krijgt veertiger Adam Sharp, getrouwd en tevreden, uit het niets een bericht van zijn Eerste Echte Liefde. Samen hadden ze een fantastische tijd - hij speelde piano in een bar, zij zong - tot Adams tijd in Australië erop zat en hij terugkeerde naar Engeland. Overvallen door nostalgie en vragen - wat als hij wél had gekozen voor haar? - beantwoordt Adam het bericht. Is er een tweede leven voor zijn eerste liefde?

Mijn mening: Het boek is in de ik vorm geschreven. Omdat ik erg genoten had van zijn vorige twee boeken, Het Rosie Project en het Rosie Effect dacht ik eigenlijk zo zal deze vast niet zijn. Met een gevoel van: dit redt hij vast niet om mij weer te boeien, lukte dit wonder wel. Een verhaal vol muziek, en de totale onverwachte wendingen deden het verrassend goed! Hij schrijft luchtig maar tussen de regels door zijn de emoties van de hoofdpersonen heel goed voelbaar. Ik vond het een geweldig boek!

***** vijf van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten