zondag 20 november 2016

Gelezen: Achter gesloten deuren: B.A. Paris

Achter gesloten deuren

Genre: Thriller
Jaar: 2016
Samenvatting:  Iedereen kent wel een echtpaar als Jack en Grace: hij is knap en rijk, zij is charmant en elegant. Mensen om jaloers op te zijn, als je ze niet aardig zou vinden. Je zou Grace beter willen leren kennen. Maar dat is moeilijk, want Grace en Jack zijn altijd samen. Sommigen zouden dit ware liefde noemen. Anderen zouden zich misschien afvragen waarom Grace nooit de telefoon opneemt. En waarom ze nooit op visite komt, ook al werkt ze niet. En waarom een slaapkamer van hun huis tralies voor het raam heeft.

Mijn mening: Meteen werd ik meegezogen in het verhaal van deze wanhopige vrouw. Het in de ik vorm geschreven verhaal is opgebouwd in heden en verleden.
Het was net of ik naast die vrouw in dat grote huis leefde, zo levendig was dit beschreven. Net als de hoofdpersoon kreeg ik diepe haatgevoelens voor die man. Deze bijzondere thriller moet je gelezen hebben! Ik kan er niet meer over zeggen want dan verklap ik de inhoud en dat wil ik beslist niet.

***** vijf van de vijf sterren!:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten