maandag 30 november 2015

Gelezen: De apotheker: Sanne en Jan Terlouw

De apotheker

Genre: Thriller
Jaar: 2008
Samenvatting: Antoinette, eigenares van een apotheek en moeder van twee kinderen, wordt dood aangetroffen in de Kager Plassen. De politie staat voor een raadsel. Zoon Olivier is ervan overtuigd dat zijn moeder is vermoord. Als hij en zijn zusje vervolgens worden bedreigd, vraagt hij hulp aan zijn studiegenoot Leonie en haar vader Job Reders. Wie heeft het gedaan? Heeft Oliviers vader contacten in de onderwereld? Of is zijn vader zelf de dader? Welke rol speelt de vreemde neef in Doetinchem? Reders & Reders zijn soms ten einde raad, maar weten uiteindelijk de zaak te ontrafelen.

Mijn mening: Dit deel vond ik de beste tot nu toe. De personen nog weer verder uitgewerkt en een nieuwe zaak, die vader en dochter samen op gaan lossen. Opnieuw weer met leuke dialogen, een vleugje humor en dit keer ook romantiek.
Het einde verraste me wel. Maar over de inhoud wil ik niets zeggen. Ik heb er opnieuw weer van genoten. Deze krijgt een ster meer.

**** vier van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten