donderdag 19 november 2015

Gelezen: Vreemden in de nacht: Judith Visser


Genre: literaire thriller.
Jaar: 2014.
Achterflaptekst: Vreemden in de nacht is de nieuwe literaire thriller van Judith Visser. In een afgelegen woonhuis is een jong echtpaar op brute wijze van het leven beroofd. Veertig jaar later neemt Cassandra Wolf haar intrek in het huis. Ze wil een nieuwe start maken en een praktijk aan huis beginnen, maar haar plannen komen al snel op een zijspoor te staan vanwege angstaanjagende gebeurtenissen.

Mijn mening: Dit boek leest als een trein om het maar zo uit te drukken. Heden en verleden lopen naast elkaar. En steeds vraag je je af wat ze met elkaar gemeen hebben. En wie het nou eigenlijk gedaan heeft. Steeds komen daar weet nieuwe vragen bij.
De onverwachte wendingen maakten het voor mij tot een heel verrassend boek. Ik kon me goed inleven in de hoofdpersonen. Ik vind het dan ook een aanrader!

**** vier van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten