dinsdag 9 juni 2015

Gelezen: Voor altijd: Susanne Koster


Genre: Young Adult Thriller
Jaar: 2015
Achterflaptekst: Straalverliefd zijn en iemand volledig kunnen vertrouwen, dat is wat Luna zoekt in een relatie. Het lijkt erop dat ze dat gevonden heeft bij Nicolai. Haar ouders en haar kleine broertje kunnen het meteen goed met hem vinden en zelfs haar beste vriendin Quinty wil Nicolai het voordeel van de twijfel geven. Luna zou voor altijd van hem kunnen houden, maar waarom is haar oudste broer ervan overtuigd dat haar vriend niet te vertrouwen is?

Mijn mening: Wel apart om als 44 jarige een young adult te mogen lezen. Ik moet zeggen, door de schrijfstijl pakte het verhaal mij onmiddellijk. Ondanks de ik vorm van elke persoon. Het was heel duidelijk om wie het ging.
Ook om met de personen mee te leven, het heerlijk gevoel van verliefd zijn, wordt zodanig beschreven dat zelfs ik mij weer zestien voelde.
De onderhuidse spanning wordt goed opgebouwd. Ik ging me echt afvragen wat er aan de hand kon zijn. Het heeft mij geboeid tot de laatste letter en ik kon het dan ook echt niet meer wegleggen. Ik heb hem in één keer uitgelezen. Echt een goed boek voor jong en oud!

***,5 sterren ofwel 3,5 sterren van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten