dinsdag 4 juli 2017

Gelezen: Chimaera: Xenia Kaspers

Chimaera

Genre: Literaire Thriller
Jaar: 2011
Samenvatting: Wanneer Anne's man vermoord wordt, is zij als bijna-ex de hoofdverdachte in een zaak die steeds ingewikkelder wordt. Terwijl ze samen met privé-detective Bart zelf op onderzoek uitgaat, ontdekken ze steeds meer geheimen over de man die Anne zo goed dacht te kennen. Wanneer Anne zelf doelwit wordt van de moordenaar, wordt het noodzaak om het raadselachtige leven van haar grote liefde te ontrafelen.

Mijn mening: Beetje jammer wel. Er werd heel veel gegeten en gedronken. Ik vond de hoofdpersoon wat onnatuurlijk reageren op de dood van haar man. Ik miste diepgang en als lezer reisden we opnieuw van hot naar her. Vervolgens binnen een maand na de mysterieuze dood van haar man een relatie met de privĂ©detective Ik vond het allemaal wel heel lang duren voordat er eindelijk duidelijk werd wie de dader was. Ik ben niet erg lovend over dit boek. En dat heb ik niet heel snel.. Met de schrijfstijl is niets mis!

** twee van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten