dinsdag 11 juli 2017

Gelezen: Alecto: Xenia Kasper

Alecto

Genre: thriller
Jaar: 2016
Samenvatting: Maja van Tijl is een misdaadverslaggever met een populair televisieprogramma. Wanneer haar zoon door onbekenden wordt ontvoerd, ontdekt Maja een verband met de moordzaak op een bekende zanger. Maar wanneer er nog meer slachtoffers vallen, staat Maja voor een raadsel. Samen met haar team en de politie komt ze een bizarre en tragische gebeurtenis uit het verleden op het spoor. In een race tegen de klok is het echter alleen Maja die oog in oog komt te staan met de wraakzuchtige dader. Intriges en verrassende gebeurtenissen volgen elkaar in hoog tempo op in Alecto. Tegen de achtergrond van de glamoureuze televisiewereld wisselen spanning, liefde en tragiek elkaar af.

Mijn mening: Hoewel ik de personages echt wel leuk vindt, bleef ik het een wat moeizaam verhaal vinden. Veel gebeurtenissen door elkaar, rommelig omdat opeens iedereen op zoek was naar wat er aan de hand kon zijn. Ik raakte daardoor "verdwaald" in het verhaal.
Jammer want met haar schrijfstijl is niets mis. Ik weet niet of ik zelf meer van haar wil lezen, maar dat is puur persoonlijk.

** twee van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten