maandag 3 juli 2017

Gelezen: 38,1/2, 1 man & 2 minnaars: Xenia Kasper

38 1/2, 1 man & 2 minnaars

Genre: roman
Jaar: 20017
Samenvatting: De zussen Andrea en Susa naderen de veertig. Ze hebben alles-man, kind, hond-maar ding ontbreekt: spanning. Het leven loopt op rolletjes totdat ze met twee vriendinnen een weekend naar een beautyfarm gaan. Vanaf dat moment is niets meer zoals het was. Andrea en Susa nemen de teugels in handen in plaats van beheerst te worden door twijfels en verlangens. Minnaars, lovers, concurrenten, passies en tragedies: het wordt een allesbeslissend jaar, waarin Susa en Andrea bepaald geen slachtoffers zijn maar regelrechte daders!

Mijn mening: Een beetje een rommelig boek maar wel met een leuke schrijfstijl. Daarom een beetje jammer dat het niet boeiend bleef. Het boek is in tweeën geschreven. Het eerste deel de ene zus en het andere deel de andere. Allebei vanuit de ik vorm. Ik vond de eerste helft beduidend leuker dan de tweede helft. En ik vroeg mij met grote regelmaat af, waarom gaan deze vriendinnen allemaal vreemd? Hierdoor vond ik het op een gegeven moment wat overdreven worden. Hebben die kerels dat dan niet door? Het is een boek waar je verder niet over na moet denken.

*** drie van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten