woensdag 29 juni 2016

Gelezen: onzichtbaar: Karin Slaughter

Onzichtbaar

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2004
Samenvatting: Een gewelddadige gijzeling houdt de inwoners van Grant County in zijn greep. Kinderarts Sara Linton en haar ex-echtgenoot politiechef Jeffrey bevinden zich onder de gegijzelden. Is detective Lena wel de aangewezen persoon om dit drama tot een goed einde te brengen? Houdt de gijzeling verband met mysterieuze gebeurtenissen uit het verleden? Heeft Jeffrey duistere kanten die zelfs Sara niet kan vermoeden?

Mijn mening: In dit deel van de serie meer te weten gekomen over de hoofdpersonages. Eigenlijk las ik twee verhalen door elkaar. Het heden en het verleden. Toch zodanig dat het allemaal duidelijk werd en op zijn plaats viel.
Heel erg spannend en het einde was toch wel een verrassing! Ik heb er echt van genoten en ik blijf het zeggen dat ik verslaafd ben!

***** vijf van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten