dinsdag 14 juni 2016

Gelezen: Genesis: Karin Slaughter

Genesis

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2009
Samenvatting: Na de gruweldaad die haar leven in Grant County totaal heeft verwoest, is Sara Linton naar Atlanta gevlucht. Ze is een nieuw leven begonnen en werkt in een ziekenhuis, waar op een dag een zwaar mishandelde vrouw met spoed wordt binnengebracht. Sara raakt in de ban van deze mysterieuze vrouw en gaat op onderzoek uit. Daarbij kruist ze het pad van Will Trent en Faith Mitchell die op de zaak zijn gezet. Ze vinden in de bossen rond Atlanta een ondergrondse martelkamer, die alle gruwelijkheden overtreft. Als er nog een vrouw verdwijnt, lijkt slechts een ding zeker, de martelaar geeft zich niet snel gewonnen…


Mijn mening: Nog niet eerder iets van deze schrijfster gelezen. Zie ik nu pas dat ik toch in het verkeerde deel ben begonnen.
Wat ik dus heel erg knap vindt is dat ik het niet in de gaten had. Meteen zat ik in het verhaal. Wat heb ik genoten van de personages! Wat ik nu zeker weet is dat ik alles wil lezen en als ik 6 sterren kon geven dan deed ik dat!

**** vijf van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten