donderdag 23 juni 2016

Gelezen: De doodsvogel: Samuel Bjork

De doodsvogel

Genre: Thriller
Jaar: 2016
Samenvatting: Een tienermeisje lijkt ritueel vermoord te zijn en het onderzoeksteam van Munch wordt op de zaak gezet. De bijdrage van superrechercheur Krüger is cruciaal, maar ze worstelt met zelfmoordneigingen en verslaving. Dan duikt er een verontrustend filmpje op dat nieuwe details prijsgeeft.
Ondertussen zit Munchs dochter midden in een emotionele crisis en komt ze in contact met een zeer zieke geest….

Mijn mening: De personages al leren kennen in het vorige deel "ik reis alleen" Onmiddellijk pakte ik de draad weer op. Waar ik me aan ergerde was met name in de beginfase het steeds weer herhalen van wat er gevonden was. Maar naarmate het verhaal vorderde werd het steeds spannender!
Met ingehouden adem de ontknoping gelezen. En het smaakt naar nog veel meer!

***** vijf van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten