zaterdag 25 juni 2016

Gelezen: Een lichte koude huivering: Karin Slaughter

Een lichte koude huivering

Genre: Literaire thriler
Jaar: 2003/2004
Samenvatting: Op de campus van een universiteit vinden enkele studenten onder mysterieuze omstandigheden de dood. Terwijl kinderarts en lijkschouwer Sara Linton het eerste lichaam onderzoekt, wordt haar zus Tessa aangevallen. Sara s ex-man Jeffrey Tolliver leidt het onderzoek, maar oud-rechercheur Lena Adams verricht haar eigen speurwerk en begeeft zich daarbij op gevaarlijk terrein.

Mijn mening: Mijn liefde voor deze personages blijft groeien! Het verhaal is erg spannend en het einde was een complete verrassing.
Mooie dialogen en de diepte gevoelens van de personages maakt het levensecht. Ik kan in elk geval niet meer stoppen met deze serie.! Als ik zes sterren kon geven dan deed ik het!

***** vijf van de vijf sterren! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten