donderdag 6 oktober 2016

Gelezen: Droombeeld: Loes den Hollander

Droombeeld

Genre: Thriller
Jaar: 2016
Samenvatting: Nadat ze op klaarlichte dag in haar huis wordt overvallen, verandert het leven van Maartje van Duiven. Ze komt terecht in een achtbaan van ongeloof, verbijstering en angst. Maartje durft nog maar weinig mensen te vertrouwen en zoekt naarstig naar antwoorden. Maar daarbij ziet ze een belangrijk detail over het hoofd.

Mijn mening: Meteen werd ik meegetrokken in het verhaal. Veel nare gebeurtenissen volgen elkaar op. Vanuit meerdere personages wordt de spanning opgevoerd.
Ik kon het boek moeilijk aan de kant leggen. Levendige personages van wie ik ging houden. Jammer dat het verhaal afgelopen is! Ik kan er niet meer over zeggen omdat ik niets meer over de inhoud kwijt wil.

**** vier van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten