woensdag 12 oktober 2016

Gelezen: Ontvoerd: Sandra Brown

Ontvoerd
Genre: Roman
Jaar: 2016
Samenvatting: Marathonloper Emory Charbonneau verdwijnt tijdens een training in de bergen van North Carolina. Als haar man Jeff, boos na de zoveelste ruzie, veel te laat alarm slaat, is het spoor koud. Letterlijk: mist en zware sneeuwval isoleren de wildernis en maken een zoektocht onmogelijk. Terwijl de politie Jeff als verdachte begint te zien, komt Emory met hoofdletsel bij in een blokhut. Haar redder beweert dat hij haar in de sneeuw heeft gevonden, maar weigert zijn naam te geven. Wie is deze mysterieuze vreemdeling? Waarom heeft hij haar hier gebracht? Is ze ontvoerd? Kan ze ontsnappen? Wil ze wel weg? Sandra Brown combineert nagelbijtende spanning en romantiek in een verhaal over vertrouwen, verraad en overleven.

Mijn mening: Dit boek heeft alles, spanning, misdaad, romantiek en mooie personages. Daar houd ik persoonlijk erg van. Net dat je denkt dat het begint te vervelen, gebeurt er weer iets verrassends.
Ik moet zeggen dat ik het heel erg graag gelezen heb! Mooie dialogen en de gebeurtenissen en omgeving kon ik als in een film voor me zien! Een aanrader!

**** vier van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten