zondag 6 maart 2016

Gelezen: Een goede moeder: Jodi Piccoult

Een goede moeder

Genre: Roman
Jaar: 2012
Samenvatting: Zoe Baxter probeert al tien jaar zwanger te worden. Net als het ernaar uitziet dat haar droom in vervulling zal gaan, verlaat haar man Max haar. Zoe stort zich op haar werk als muziektherapeut op een school en krijgt een relatie met de decaan, Vanessa Shaw. Zoe en Vanessa willen een gezin stichten, met behulp van de ingevroren embryo's van Zoe en haar ex. Maar ze hebben zíjn toestemming nodig om zijn kind op te voeden...

Mijn mening: Het boek is vanuit drie personen geschreven en ik leerde ze heel goed kennen. Het verhaal was soms tenenkrommend, maar erg goed! Het einde vond ik wel verrassend. Nooit gedacht dat het toch goed zou komen omdat de personen lijnrecht tegenover elkaar kwamen te staan.
Veel meer kan ik niet vertellen over de inhoud omdat ik het niet wil verklappen.
Ik kan hem iedereen aanraden!

***** vijf van de vijf sterren!

1 opmerking: