woensdag 25 januari 2023

Gelezen: Zwarte zomer: M.W. Craven

 









Genre: thriller

Jaar: 2020

Samenvatting: Jared Keaton: sterrenchef, charmant, charismatisch, psychopaat... En veroordeeld voor de brute moord op zijn dochter Elizabeth. Haar lichaam is nooit gevonden, en Keatons veroordeling is grotendeels gebaseerd op de getuigenis van rechercheur Washington Poe.

Als zes jaar later een jonge vrouw een afgelegen politiebureau binnenstrompelt met het onweerlegbare bewijs dat zij Elizabeth Keaton is, komt Poe, die Jared Keaton achter de tralies heeft gezet, in grote problemen. Zozeer zelfs, dat dit hem wel eens zijn baan kan kosten.

Mijn mening: Een verhaal vol verrassingen en plotwendingen, daar houd ik van. Sluit naadloos aan op het vorige boek wat ik gelezen heb, waarvan ik achteraf begrijp dat ze in volgorde anders uitgegeven zijn. Gelukkig heb ik hier tijdens het lezen geen last van. Interessante personages, met een rugzak die verwikkeld raken in een verwarrende moordzaak. Goed geschreven en het verveelt nog geen minuut. Snel verder met het volgende deel. Absoluut een aanrader!

***** vijf van de vijf sterren :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten