woensdag 14 juli 2021

Gelezen: Vogelman: Mo Hayder

 









Genre: thriller

Jaar: 2011

Samenvatting: De Londense recherche doet een lugubere ontdekking. Vijf jonge vrouwen, allen ritueel vermoord en gedumpt op een braakliggend terrein vlak bij de Millennium Dome.

Onderzoek wijst uit dat één gruwelijk detail de slachtoffers verbindt. Rechercheur Jack Caffery is vastbesloten elk wapen dat de
forensische wetenschap te bieden heeft in te zetten in de strijd tegen de misdaad. Maar hij weet dat de tijd beperkt is voordat de chaotische, sadistische moordenaar zijn volgende slachtoffer opeist. 

Mijn mening: Al een tijdlang staat deze serie me aan te kijken vanuit mijn boekenkast. Na de zeven zussen was ik toe aan iets spannends. Dat heb ik geweten! Als je niet van gruwelijke details houdt, moet je hem maar overslaan. Ik werd erdoor overdonderd en heb hem in een razende vaart uitgelezen. Deze race tegen de klok tegen deze gruwelijke moordenaar moest gewoon snel uit. Een vleugje zwartgallige humor, veel dialogen en boeiende personages. Het was een verrassing. Graag ga ik verder in het volgende deel!

**** vier van de vijf sterren :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten