vrijdag 27 januari 2017

Gelezen: Van mij alleen: Karen Rose

Van mij alleen

Genre: thriller
Jaar: 2011
Samenvatting: Zelfs voor de doorgewinterde rechercheur J.D. Fitzpatrick is de reeks zwaar toegetakelde lijken die verspreid over de stad worden gevonden, een schokkende zaak. Hij moet het opnemen tegen een brute moordenaar met een persoonlijke vendetta. Gerechtelijk lijkschouwer Lucy Trask heeft ondertussen zo haar eigen motieven om zich wat afzijdig te houden van de zaak. Ze vermoedt namelijk dat zij weleens het volgende slachtoffer zou kunnen zijn. En die angst lijkt gegrond...

Mijn mening: Dit boek is spannend, bevat romantiek, mooie dialogen, en goed uitgewerkte personages. Ik houd hier wel van. Hier en daar wel wat langdradig maar ik vond het toch wel verrassend hoe het afliep.
Ik kan dan ook niet anders zeggen dat ik ervan genoten heb! Deze was echt los te lezen omdat het geheel nieuwe personages waren!

***** vijf van de vijf sterren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten