zondag 17 mei 2015

Gelezen: Sterf twee keer: Tess Gerritsen

Sterf twee keer Genre: Thriller
Jaar: 2014
Achterflaptekst: Rechercheur Jane Rizzoli reist af naar Afrika om een macabere moord te onderzoeken. Terwijl patholoog-anatoom Maura Isles zich buigt over het toegetakelde lichaam van de man, zoekt Jane uit of er een verband bestaat tussen deze moord en de tragedie die zich zes jaar eerder afspeelde tijdens een safari in Botswana.


Mijn mening: Omdat er op de achterkant va het boek stond dat Jane naar Afrika afreist, betrapte ik me erop dat ik zat te wachten wanneer of het zou gaan gebeuren.
Het maakte het zeker niet minder spannend. Hoe heden en verleden samenkomen in dit verhaal en hoe je tot op de laatste pagina op het verkeerde been wordt gezet. Werkelijk geweldig. Eigenlijk hoop ik stiekem dat er nog meer gaan komen. Ik zal de personen nog gaan missen.
Erg genoten van deze serie en ik ga hem zeker nog eens lezen!

***** vijf van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten