woensdag 28 augustus 2019

Gelezen: Vergeef me: Anja Feliers

Vergeef me

Genre: thriller
Jaar:
Samenvatting: Als vergeten onmogelijk is... Voor haar was hij gewoon een vakantieflirt, maar hij werd halsoverkop verliefd op haar. Wanneer Yasmine met de veel jongere David breekt, ontketent ze een ware tijdbom. David probeert hardnekkig tot haar door te dringen. Tevergeefs. Maar zij is alles voor hem. Hij zal haar nooit meer laten gaan. Als de zaak escaleert, probeert psychologe Kathleen Verlinden te bemiddelen. Maar dit gebeurt niet zonder impact op haar leven. 

Mijn mening: Vanuit drie personen geschreven. Er is geen hoofdstukverdeling maar hele stukken zijn cursief gedrukt. Toch maakt dat heel duidelijk met wie ik te maken had tijdens het lezen.
Kathleen al leren kennen in de andere delen, die ik eerder gelezen heb. Het verhaal heeft absoluut ook impact op mij als lezer. Deze compleet uit de hand gelopen gebeurtenis hoop je zelf nooit mee te maken van dichtbij. Hoe de uiteindelijke vork in de steel zit was werkelijk een complete verrassing. Het is nooit wat het lijkt als je een boek van deze schrijfster leest! Een aanrader! Ze zijn ook goed los van elkaar te lezen.

***** vijf van de vijf sterren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten