zondag 15 juli 2018

Gelezen: Blind date: Marelle Boersma



Genre: Psychologische thriller
Jaar: 2017
Samenvatting: Moon is single en zoekt haar geluk in het datingcircuit. Ze houdt een blog bij met alles wat ze meemaakt. Haar blog groeit uit tot een gigantisch populaire plek waar mensen elkaar ontmoeten. Ze krijgt steeds meer reacties, maar een van haar volgers is wel erg fanatiek. Hij wil háár. Het leven van Moon staat op het spel. Er is een oplossing, maar die is wel erg rigoureus... 

Mijn mening: Het boek is vanuit drie personages geschreven. De drie vrouwen leer je als lezer heel goed kennen. Het verhaal komt langzaam op gang wat ik in deze totaal niet storend vond. 
Ik bleef mij afvragen wie Moon aan het bedreigen was. De uiteindelijke plot vond ik een verrassing!
Ik heb het boek heel graag gelezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten