woensdag 3 januari 2018

Gelezen: Uitverkoren: Linda Jansma

Cirkel van het kwaad 2 - Uitverkoren

Genre: Psychologische Thriller
Jaar: 2016
Samenvatting: Twintig jaar geleden werd de vader van Jules Declerck vermoord door haar broer. Jules weet niet waarom. Terwijl Jules blijft zoeken naar antwoorden, krijgt ze als officier van justitie te maken met twee sterfgevallen, die leiden naar een sekte. Voor ze het door heeft is Jules in de greep van de charismatische sekteleider die meer over haar verleden weet dan hij loslaat.

Mijn mening: Om mijn geheugen op te frissen heb ik eerst "Schaduwkinderen" nog eens gelezen. Het boek dat hieraan vooraf gaat. 
Mooie personages met ieder hun eigen geschiedenis. Ik zou wel iedereen aanraden om de boeken op volgorde te lezen zodat je de personages goed leert kennen. Mooie dialogen en onwijs spannend. Als lezer steeds nieuwsgierig hoe het afloopt en hoe de zaken samenvallen. Ik kan dan ook niet wachten op het laatste deel want er zijn nog veel vragen niet beantwoord! 

***** vijf van de vijf sterren:-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten