donderdag 1 september 2016

Gelezen: Hypnose: Lars Kepler

Hypnose

Genre: Thriller
Jaar: 2009
Samenvatting: Tien jaar geleden heeft hij gezworen nooit meer iemand onder hypnose te brengen. Maar als inspecteur Joona Linna hem vraagt haar te assisteren bij een moordzaak waarbij de levens van een jongen en zijn zus op het spel staan, heeft Erik geen andere keuze. Hij doet wat hij heeft afgezworen en brengt de patiƫnt onder hypnose. Maar al snel wordt duidelijk dat Erik de prijs moet betalen voor zijn verbroken belofte. De deuren naar de hel lijken geopend en Erik wordt getroffen door een serie gewelddadige en onverklaarbare gebeurtenissen.

Mijn mening: Ik heb het boek met heel veel plezier gelezen! Mooie personages en het steeds op het verkeerde been gezet worden, maakten dit voor mij een goed boek. Wat heel apart was, ik kon me geen voorstelling maken van de omgeving waar het zich afspeelde.
Verhaallijnen in het heden en verleden die uiteindelijk samenkomen maken het wel tot een mooi geheel. Ik ga zeker meer van dit echtpaar lezen!

**** vier van de vijf sterren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten