donderdag 27 september 2018

Gelezen: Mij zie je niet: Loes den Hollander



Genre: psychologische thriller
Jaar: 2018
Samenvatting: IK WEET HOE DE HEL ERUITZIET
Ik ben een nabestaande.
Ik ben de moeder van een kind dat werd doodgepest.
Ik weet sinds die dag hoe de hel eruitziet en ik heb besloten om een paar mensen dezelfde ervaring te gunnen.

Mijn mening: Twee verhalen van twee verschillende vrouwen lopen naast elkaar waarvan eentje in de ik vorm en de andere is voormalig onderwijzeres Jeantine.
Beide vrouwen hebben behoorlijk wat meegemaakt. Beiden leer je tijdens het lezen heel goed kennen.
Het verhaal heeft een beklemmende sfeer en je blijft steeds nieuwsgierig. De spanning wordt goed opgebouwd. Ik vond één minpuntje, dat de ik persoon zich wendt tot jou als lezer. Ik ben graag een stiekeme toeschouwer zoals ik de meeste boeken ervaar. Dit kwam een beetje vreemd op me over.
Ik was wel verrast door het einde want die zag ik echt niet aankomen. Wel heel graag gelezen!

**** vier van de vijf sterren :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten