woensdag 28 februari 2018

Gelezen: Een onverwachte wending: Erica James

Een onverwachte wending

Genre: roman
Jaar: 2017
Samenvatting: De onfortuinlijke Lizzie ziet zich na haar ontslag gedwongen terug te verhuizen naar haar ouderlijk huis. Haar moeder regelt voor Lizzie een tijdelijke baan in een verpleegtehuis. Daar treft ze mevrouw Dallimore.
Clarissa Dallimore deelt met Lizzie het verhaal van haar jeugd, haar spontane reis van Amerika naar Engeland om haar familie te zoeken, het uitbreken van WO2 en haar door de oorlog onmogelijk gemaakte liefde. Dankzij mevrouw Dallimore ontdekt Lizzie dat het nooit te laat is om opnieuw te beginnen.


Mijn mening: Mijn eerste kennismaking met deze schrijfster. Twee mooie verhalen met boeiende personages die in mijn hoofd echt tot leven kwamen, die naast elkaar lopen gedurende dit boek. Waarbij het verleden van de oudere dame een jonge vrouw doet inzien dat het niet te laat is om opnieuw te beginnen en te leren van haar gemaakte fouten.
Ik vond het heerlijk om te lezen. Voor iedereen die van romans houdt, vind ik dit een aanrader!

***** vijf van de vijf sterren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten