zondag 28 juli 2019

Gelezen: Hou van mij: Anja Feliers

Hou van mij!

Genre: psychologische thriller
Jaar: 2011
Samenvatting: Kathleen is psychologe en docente en woont samen met Julie, haar tienerdochter. Haar leven verloopt vlekkeloos, tot Matthias, een twintigjarige student, avances maakt. Kathleen wijst hem af. Vanaf dan lijkt alles voor haar verkeerd te lopen. Even later vertelt Julie haar dat ze smoorverliefd is op deze Matthias. Bij Kathleen slaan de stoppen door ... 

Mijn mening: Deze wil je wel achter elkaar doorlezen! De schrijfstijl is heel prettig. De hoofdstukken zijn kort waardoor het net lijkt of het verhaal ook snel gaat. Personages die echt tot leven komen in mijn hoofd. Als lezer leer je ze heel goed kennen. De spanning loopt langzaam op. Net als je denkt te weten hoe de vork in de steel zit verandert het verhaal weer en wordt het steeds spannender waardoor je het boek niet meer weg kunt leggen.
De afloop was voor mij een grote verrassing! Daar houd ik wel van! Ik ga dan ook heel graag verder met deze serie!

**** vier van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten