donderdag 7 maart 2019

Gelezen: De erfenis: Mary Higgings Clark

De erfenis
Genre: Thriller
Jaar: 2016
Samenvatting: Op de avond van zijn verjaardag wordt de schatrijke alzheimerpatiënt Ted Grant dood gevonden. Alles wijst erop dat zijn vrouw Betsy hem heeft vermoord. Stiefzoon Alan wacht in spanning het proces af, maar is hij uit op gerechtigheid of is hij vooral geïnteresseerd in de erfenis? Is Betsy misschien toch onschuldig? Televisiejournaliste Delaney Wright wordt gevraagd een reportage te maken over de rechtszaak. Al gauw raakt ze betrokken bij Betsy en haar verhaal. Ze besluit Betsy te helpen, en spoedig stuit ze op een schokkend geheim dat niet alleen grote gevolgen heeft voor Betsy, maar ook voor haar eigen leven... 

Mijn mening: Dit was voorlopig het laatste boek wat ik van haar gelezen heb. Ik vond hem erg voorspelbaar en de personages bleven mij te oppervlakkig.
Nog niet eerder zo'n korte recensie geschreven, maar meer kan ik er niet van maken.

** twee van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten