zaterdag 14 oktober 2017

Gelezen: Wat jij niet ziet: Sarah Pinborough

Wat jij niet ziet

Genre: Thriller
Jaar: 2017
Samenvatting: Louise is een alleenstaande moeder. Tijdens een zeldzaam avondje uit ontmoet ze een man en valt als een blok voor hem. De maandag erop ontmoet ze haar nieuwe baas, David. De man uit het café, die getrouwd blijkt te zijn, en die zegt een fout te hebben begaan. Dan ontmoet Louise Adele, de vrouw van David. De twee raken bevriend en Louise leert een heel andere kant van David kennen. Er lijkt iets goed mis in hun huwelijk. Louise wil weten wat...

Mijn mening: Het toch nog voor elkaar gekregen om het boek uit te lezen. Telkens weer legde ik het weg en twijfelde ik of ik nog verder wilde lezen. Vanuit verschillende personages en in een toen en nu EN een aantekenboekje geschreven. Ik raakte er volledig in verdwaald en ik had het gevoel steeds weer in herhalingen te vallen.
En ik vond de plot helemaal niet leuk. Ik ben niet snel negatief over boeken, maar deze vond ik niet zo bijzonder.

** van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten