woensdag 2 augustus 2017

Gelezen: Ik tel tot 10: Linda Green

Ik tel tot tien

Genre: thriller
Jaar: 2017
Samenvatting: Een, twee, drie… Lisa Dale doet haar ogen dicht en telt, klaar voor een spelletje verstoppertje in de drukke speeltuin. Als ze haar ogen weer opendoet, is haar vierjarige dochter Ella weg. Verdwenen zonder een spoor achter te laten. De -politie, de media en Lisa’s familie – niemand heeft een idee wie de dader kan zijn.
Maar wat als de dader geen vreemdeling is? Wat als degene die het gedaan heeft denkt een goede daad te verrichten? En wat als Lisa’s kleine meisje voor altijd is verdwenen? In een paar tellen kun je alles kwijtraken…

Mijn mening: Vanuit drie personages in de ik vorm geschreven. Mooi en realistisch neergezet. Wat doet het met je als ouder als je je kind kwijtraakt? Het is bijna echt te voelen. Ik leefde in elk geval heel erg met de moeder mee.
Het einde was een verrassing! Ik heb genoten van dit boek!

*** vier van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten