zaterdag 16 juli 2016

Gelezen: Versplinterd: Karin Slaughter

Versplinterd

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2008
Samenvatting: Abigail Campano heeft in haar jarenlange huwelijk geleerd om geweld en bedrog te accepteren. Maar als ze bij thuiskomst op een insluiper stuit die met een mes in zijn hand over het dode lichaam van haar dochter gebogen staat, maakt zich een ongekende kracht in haar los. Een kracht die de man fataal wordt. Will Trent van het Georgia Bureau of Investigation krijgt de leiding over het onderzoek, maar al snel nemen de gebeurtenissen een onverwachte wending en blijkt het om veel meer dan een gezinsdrama te gaan.

Mijn mening: Het verhaal was meteen spannend. Erg mooie personages, dialogen en het boek is spannend tot de laatste letter!
Lastig om iets anders te zeggen omdat ik de serie vrijwel achter elkaar lees. Omdat de personages me niet loslaten. En ik kan niet wachten om in de volgende te beginnen. Genesis zou de volgende moeten zijn, maar die had ik per ongeluk al gelezen. Als ik zes sterren kon geven dan deed ik dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten