donderdag 7 juli 2016

Gelezen: Onaantastbaar: Karin Slaughter

Onaantastbaar

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2013
Samenvatting: Detective Lena Adams heeft jarenlang geprobeerd haar gewelddadig verleden te ontvluchten. Maar bij een gedwongen terugkomst in haar geboortedorp wordt ze opnieuw geconfronteerd met een explosie van geweld: een meedogenloze moordenaar heeft een jonge vrouw onherkenbaar verbrand. Voor de plaatselijke politie is Lena de enige verdachte.

Jeffrey Tolliver en zijn vrouw Sara Linton reizen af naar het plaatsje om Lena's onschuld te bewijzen. Dan wordt een tweede lichaam gevonden en raken Jeffrey en Sara verstrikt in een duistere wereld vol geweld en rassenhaat. Kunnen zij de waarheid achterhalen vóór de moordenaar opnieuw toeslaat?

Mijn mening: De personages gaan langzamerhand onder mijn huid zitten. Alsof ik naar een film keek en er zelf bij was. Dat blijf ik zeggen.
Mooie dialogen. Alsof de mensen echt bestaan. Deze vond ik beter dan de vorige uit deze serie. Als ik zes sterren kon geven dan deed ik dat. Veel meer wil ik niet zeggen omdat ik niets wil verklappen over de inhoud.

***** vijf van de vijf sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten