zaterdag 27 februari 2016

Gelezen: Predikant: Camilla Lackberg

Predikant

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2015
Samenvatting: Predikant speelt zich af in het plaatsje Tanumshede. Wanneer het lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden doet de politie een opzienbarende bijkomstige ontdekking: onder het naakte lijk blijken twee vrouwelijke skeletten te liggen. Bovendien vertonen de botten sporen van dezelfde zware en langdurige mishandeling als het lichaam van het laatste slachtoffer. Voor inspecteur Patrik Hedström is het duidelijk: de moorden houden verband met elkaar. Maar hoe? Wie zijn de vrouwen en vooral: wie is de dader? Tijdens het onderzoek ontdekt Patrik, geholpen door zijn hoogzwangere vrouw Erica, steeds meer stukjes van de gruwelijke puzzel...

Mijn mening: Een boek waar je je hoofd bij moet houden om door te krijgen hoe de familiebanden in elkaar zitten. Boeiende personages, mooie dialogen en het wordt alleen maar spannender!
Alsof ik naar een film zat te kijken. Het heeft mij dan ook nieuwsgierig gemaakt naar de verfilming van deze boeken, die ook zeker ga kijken!
Ik kon het boek maar moeilijk wegleggen. Heel fijne schrijfstijl en ik kan hem dan ook iedereen aanraden! Wel op volgorde lezen zodat je de personages kunt volgen!

***** vijf van de vijf sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten