vrijdag 19 februari 2016

Gelezen: Paradijsvogels: Nathalie Pagie

Paradijsvogels

Genre: Literaire thriller
Jaar: 2015
Samenvatting: De eigenzinnige journaliste Tara Linders vertrekt naar Aruba voor een commerciele reportage over jonge succesvolle carrierejagers. Als ze een Vlaams meisje ontmoet dat in nood verkeert, stuit ze op een compleet ander verhaal.
Met hulp van haar collega Diego Martinez gaat Tara op onderzoek uit en ontdekt ze dat het eiland ook duistere kanten herbergt. Samen trekken ze een grotere beerput open dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden: het luxe eilandleven blijkt niet meer dan een zeepbel. Als de bewoners zich tegen haar keren, zal ze moet vechten voor haar leven.

Mijn mening: Mijn nieuwsgierigheid was meteen gewekt. De personages kwamen echt tot leven. Ik had ook het gevoel dat ik zelf op het eiland was. Alsof ik naar een film keek. Het verhaal wordt alleen maar spannender en op het laatst wilde ik het helemaal niet meer wegleggen.
Het leest heerlijk weg en ik kan hem iedereen aanraden!

**** vier van de vijf sterren:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten