maandag 20 april 2015

Gelezen: Angelique Kersten: De stylist


Genre: thriller
Jaar: 2009
Achterflaptekst: De jacht wordt geopend op een zeer gewelddadige persoon. Rechercheur Jack vermoedt dat het om een insider gaat. De rode draad in de zaak heeft hij al snel gevonden; de dader stylet zijn slachtoffers met diverse accesoires.
Omdat Jack kampt met het feit dat zijn vrouw hem verlaten heeft voor een andere vrouw is het in zijn hoofd niet altijd even helder. De stylist zich nog lang niet opgejaagd.

Mijn mening: zonder veel moeite kon ik me inleven in het leven van rechercheur Jack, zowel op zijn werk als prive. De twee verhaallijnen door elkaar maken het goed te lezen. De schrijfstijl is ook erg prettig ( wel met hier en daar een foutje ) maar omdat het een goed verhaal is, heb je dat niet eens direct in de gaten. In het hele boek blijf je hopen dat ze de stylist te pakken nemen. Het om elkaar heen draaien vind ik erg goed! Van mij had het wel een dikker boek mogen zijn ! 

*** van de vijf sterren :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten